diumenge, 11 de novembre del 2007

Un ple com una casa de pagès: breus (II)

· "Jo sempre dic el mateix". Paraules de l’alcaldessa. No entenem, doncs, que un ple hagi de durar més de quatre hores. I això després de 30 o 40 anys que deu portar la dona a l’alcaldia!

· De totes maneres, hi va haver intents perquè el ple fos més curt. Així el presentava en Creus per als oients de Ràdio Malgrat, posant-hi molta emoció: "Arriba el secretari en aquests moments; a continuació l’interventor; i senyores i senyors ja hi som tots, em sembla que no falta pas ningú i, per tant, tancaré el meu micròfon i obrirem el micròfon de sala a l’espera, doncs, que, en uns instants, l’alcaldessa doni el ple per aixecat". El ple per aixecat! Val a dir que potser l’home en va voler fer un gra massa: encara no s’havia llegit ni l’ordre del dia -ho havia fet en Creus per als seus oients, però això no compta, oi?

7 comentaris:

Anònim ha dit...

Hostima mosca, això donarà molt de sí, quants fils penses fer? a deu per hora son 40!!! En Creus va dir el que va dir perquè ell va amb ràdio xumxumpampampa!, amb ràdio xumxumpampampa!...

Anònim ha dit...

doncs els de Blanes ens en duren 8, d'hores, podeu estar tranquils.

Anònim ha dit...

Home, grans professionals hi han a Radio Malgrat eh!!!
Patètitc...Pero...es el que hi ha i no podem fer res, no???
gracies al Pigrau per les estones que em fa passar de riure quan parla i recomana un tema!

Anònim ha dit...

Jo no tinc cap queixa del Sr. Creus i crec que és un gran professional per la radio del nostre municipi és molt fàcil criticar als altres quan no poden replicar.Amb un nom propi.

Anònim ha dit...

Si home, en Creus és un gran professional.. i Jiménez Losantos un santet...

Anònim ha dit...

obra els teu horitzo.ja vida mes avall del ebre

Anònim ha dit...

algun dia parlarem d'en creus, hi ha molt ha dir que no sbeu