dilluns, 3 de desembre del 2007

"El meu home no m’hi arriba"

Parlant dels que volen una riera verda amb un bypass, la Conxita, en unes sucoses declaracions (encara xalem!) a Ràdio Palafolls, s’ha empescat aquest símil:

"Això és aquell que diu: jo vull un anell, el meu home no m’hi arriba i li trenco l’aparador i l’aconsegueixo".

Estupefactes estem. D’una banda, comença com un acudit de l’Eugenio ("el saben aquell que diu...", "això és aquell que diu..."). Després, això de "el meu home no m’hi arriba". A on, "no m’hi arriba"? La Pepita diu que no està bé que la nostra alcaldessa vagi per les ràdios dels altres pobles parlant de sexe i marranades d’aquestes. I a nosaltres ens sembla que té raó: l’alcaldessa ha d’estar per altres temes. Ara: si un home no hi arriba, tampoc cal agafar-s’ho tan a la valenta i trencar l’aparador! Per cert: com el trencarà, si no hi arriba? Ho preguntarem als de l’ACA.
En resumint, no entenem que té a veure tot això de l’anell i el que no hi arriba amb els que volen una riera verda amb un bypass.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Com va anar l'entrevista, no l'ha vaig poder ewscoltar...

Anònim ha dit...

Es referia sens dubte al que faria ella mateixa. Ja sabeu allò que piensa el ladrón que son todos de su condición. Altres, per contra, estalvien una mica més per comprar l´anell. D´altra banda, el que es de jutjat de guardia és lo sexista del comentari. Ja fa anys que a les dones no els cal robar per tenir anells, ni esperar que els arribi l´home. a quin món viu aquesta dona?

Anònim ha dit...

a mi el que més m'agrada de les seves entrevistes és la manera de dir per tant: "pel tant" --abraviació de per "lo" tant. Em recorda tant un altre gran "urbanista", l'ex-president Núñez i navarro !. Suposo que l'amor al formigó i al totxo uneix els esperits.

Anònim ha dit...

aquesta dona se li ha anat la ollaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
conec a l'Antonio Puignou i no entenc com ho aguanta.
de fet si...... la filla ha entrat de plantilla a l'Ajuntament,

Anònim ha dit...

La pela és la pela.
Ja no es porta lo de servir al poble!

Anònim ha dit...

Ara, ha pres d'en Pujol el tic del "ara no toca" referint-se a explicar la reunió mantinguda amb el Conseller de medi ambient, F. Baltasar i que viperines llengües diuen que va tenir un to alt i crispat. No sabem si va arribar a les mans, però no ens estranyaria tractant-se de qui es tracta.

Anònim ha dit...

http://malgratcity.blogspot.com/

Mosca Collonera ha dit...

bcn: estem treballant en l'entrevista de Ràdio Palafolls a la Conxita. Ben aviat en tindreu un resum complet i objectiu.

Anònim ha dit...

La senyora alcaldessa no s´ha plantejat les diferéncies de qualitat que hi ha entre Radio Palafolls i Radio Malgrat? No li agradaria tenir algun periodista com els de Palafolls que es dediquessin a cercar la noticia pels carrers, preguntant i assistint al Ple i no pas a traves del que surt publicat a la pagina oficial de l-Ajuntament? o només trucant als portantveus dels partits i sense fer una análisi contrastat de les noticies ja n-hi ha prou? Tenim la certesa de que la nostra alcaldessa vol serveis de qualitats on els ciutadans puguin créixer i desenvolupar-se de forma intelectualment sana, reflexiva i democráticament positiva?
No se... cada cop mes em recorda a certs analisi que es fan de la situació veneçolana... Poseu-li una boina vermella i digueu-me a qui s-assembla... El fi no justifica els mitjans si no som respectuosos amb la Democracia (amb majúscules)

Anònim ha dit...

Jo, que voleu que us digui... un anell vibrador tampoc costa tants diners com per no arribar-hi i haver de trencar l'aparador de la farmàcia per aconseguir-lo ;-)