dissabte, 27 d’octubre del 2007

I el burro, què en pensa?



L’advocat que representa el burro català que suporta el pes (i no ens referim al pes físic) de l’alcaldessa i de la plataforma de l’arbreda diu que la situació és insostenible per al seu client, que ja n’hi ha prou, que tots plegats facin el favor d’una vegada de fer això que no paren de repetir i repetir una i mil vegades: baixar del burro. Que el burro no pot més. Que si és necessari portaran el cas a la justícia ordinària. I que ja ho han denunciat a la societat protectora d’animals.

3 comentaris:

Sentinella en vetlla: ha dit...

Em sap greu burro! En part és culpa meva! Jo vaig obrir una entrada amb aquesta frase!
Ho sento...
No tornaré a menjar carn de burro mai més! Ho prometo! I sobretot! No et faré carregar més sobrepes!

Montse ha dit...

Aquí ni´ngú baixarà del burro, hi ha molts de pebrots, em sap greu pel burro

Anònim ha dit...

volem mes raps!!!
mes raps! i cançons!