dijous, 13 de desembre del 2007

Aprengui lasherià amb la Mosca Collonera

8 comentaris:

Anònim ha dit...

boníssim, com sempre.
écouté, répété!

Anònim ha dit...

Genital!!... perdó, genial...

Anònim ha dit...

Per quan el dvd de vídeos i el cd d'audios, jo et pago el que em demanis!
Realment quan en tinguis uns quants pots fer un bon negoci.

Anònim ha dit...

JAJJAJAJAJJA que bo!

Anònim ha dit...

el tip de riure que m'he fet no té preu. Una abraçada per en Lasheras.

Anònim ha dit...

Nanos..

estic en un ciber i la gent és pensa que m'he trastocat... felicitats! feia temps que no reia tant!

Josep Maria... ets el millor (amb aquests teus petits defectes)
Amb carinyo!

Anònim ha dit...

estic delerosa per escoltar el campoià!

MALGRATOT ha dit...

Dons mira que l'Anavegia jo no me'l perdo ni que em matin.

Immens, Mosca, immens!