dimecres, 19 de setembre del 2007

Comptar fins a 2000

El Sentinella en vetlla ens il·lumina des del seu blog amb la difusió d'un resum de la reunió d'aquest dimarts entre el director de l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) i els polítics de Malgrat. Es veu que quan l'alcaldessa ha dit que ella no volia participar a cap comissió de seguiment del projecte que afecta el tram de la riera de Can Feliciano i que cap dels representats del PSC hi aniria, el director de l'ACA li ha contestat que comptés fins a 10 i ella ha respost: "he comptat fins a 2000 i no hi aniré".
Estem perplexos. La nostra alcaldessa és superdotada? Ha comptat fins a 2000 a partir del moment que el director de l'ACA li ha demanat que comptés fins a 10? Quin prodigi! O és que quan era petita es va empassar una calculadora? O és que ha fet trampes i ha comptat de 10 en 10 o, encara pitjor, de 100 en 100? O és que ha tardat un quart d'hora a contestar? O és que, abans que el director de l'ACA li ho demanés, ella ja comptava? Que compta sempre, la Conxita? Que vol batre algun rècord i figurar al Guiness?
O potser tot plegat era una metàfora: tant parlar d'arbres li ha sortit la vena poètica, i ha dit el que ha dit com hagués pogut dir: "He pujat al Matagalls i he baixat i no hi aniré" o "M'agrada el color rosa que l'amor s'hi posa però no hi aniré" o "He anat a columpiar-me al parc Francesc Macià i no hi aniré" o "He anat a comptar (sembla que és la seva especialitat) les rajoles de la font de la plaça de l'església i no hi aniré" o "Con cien cañones por banda viento en popa a toda vela i no hi aniré". A algú se li acut alguna altra possibilitat?
Estem perplexos.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

també hagués pogut dir "m'he assegut a un banc del c/ Passada a comptar els cotxes que passen anant cap direcció Blanes quan realment volen anar direcció Sta.Susanna... i he arribat a 2000 en un tres i no res!"

Anònim ha dit...

O també, he estat 16 anys fent les coses requetebé però no hi aniré.
També estic xulejant a tot el poble però no hi aniré.
No en tinc ni puta idea de res però no hi aniré.
M'han dit que mantingui la boca callada però no ho faré.
El que si faré, és dir que no hi aniré perquè el meu mirall m'ha dit que ho estic gestionant tot molt bé!!!

Montse ha dit...

Com sempre, aquesta senyora, hi posa collons, és massa, massa...
Però la resta del seu equip no veu que s'està passant amb les maneres?
Que la portin al psiquiatra, que em sembla que s'ha begut l'enteniment!!!

Anònim ha dit...

montse, quina resta d'equip de govern? l'equip de govern només en té el nom, en aquest Ajuntament s'ha fet realitat la dita de Alfonso Guerra: el que se mueva no sale en la foto.

Montse ha dit...

Vull dir, que si la gent que governa amb la conxita, no veuen que s'equivoca, o són una quadrilla de vasalls?

Anònim ha dit...

Son gris obscur tirant a negre. Negregen tots.

Anònim ha dit...

Jo crec que al comptar les signatures en contra de la tala, al arribar a 2000 se li va col·lapsar (més) la neurona i ara té el numero entrevessat.
Això, o resulta que pateix el famós "efecte 2000" que amenaçava a tots els ordinadors fa set anys...

Anònim ha dit...

és boníssim aquest escrit. Felicito al seu autor.
Diu una veritat com un temple i m'ha fet riure molt

Anònim ha dit...

Montse, obligatoriament la gent ha de pensar com tu o pot tenir lliure decisió?